PERUBAHAN HARGA PACKAGE DAN KEPERLUAN TAMBAHAN..

ASSALAMUALAIKUM WBT.. DAN SALAM SEJAHTERA..

Sekali lagi kita bertemu di sini ya..

Hari ini ingin saya mengumumkan bahawa saya telah menaikkan harga package sebanyak 20%.
Ini adalah mengikut kadar pasaran semasa dan juga keadaan ekonomi yang semakin meningkat.

Begitu juga harga keperluan tambahan seperti herba untuk masakan dan minuman.. disebabkan kkedai juga telah menaikkan harga barang.. maka saya terpaksalah naikkan juga harganya.

Kadar milage adalah seperti biasa bagi kawasan luar Kuala Lumpur. RM0.80 pkm.

Bayaran booking adalah masih tetap 20% dari harga Package.
Namun.. Clients perlu lunaskan 50% dari baki yang tinggal pada hari saya tiba di lokasi.
Baki terakhir perlu di lunaskan pada hari terakhir service saya.

1. Saya boleh tidur bersama bayi dan ibu untuk membantu pada waktu malam.
2. Bayi juga boleh tidur bersama saya sekiranya minum dari botol.(expressed or formula)
3. Saya boleh melakukan groceries shopping.
 
Bayaran untuk kerja-kerja tambahan tersebut adalah mengikut perbincangan.

Seperti biasa clients perlu sediakan keperluan asas harian, makanan & minuman serta bilik untuk istirehat dan solat untuk saya.

Adalah dimaklumkan bahawa tugasan saya bukanlah seperti pembantu domestik. Saya hanya melakukan kerja-kerja untuk Ibu dan Bayi.
Sekiranya terdapat kelapangan saya akan membantu serba sedikit yang termampu.. InsyaAllah.

Sekian untuk update kali ini.. Harap maklum.


Ulasan

Catatan Popular